SAKIT PEROT XD

huh , aku nak cite la niy kan , jumaat malam tuh aku onye la syok tido , tetibe kul 3 pagi terjaga , terasa perot niy sesakit la plak kan :)  stat dari kul 3 tuh la setiap setengah jam aku kuar masuk dari tandas ! peh mmg seksa weh , baru aku tahu kenikmatan bila tak sakit perot , time cam niy la baru ade rase tau syukur :)) haha . ubat nak ubat , tapi aku mmg jenis cuak nak bukak pintu bilik kalau time gelap , lagi2 kul 3 pagi , mcm2 la dalam pale otak aku niy , tetibe time ngah bukak pintu bilik ,terpacul depan aku , ha ,nassiib . tambah lagi 1 penyakit , huhu

5 comments:

niyna | rara said...

mm aku tadi pun mencirit cm ko gak..

amalinaizyan said...

hahaha , abis cm ne ? ok tak sekarang ??

BeYLa! said...

haha siann ah korang nihh~~ ama welcome to blogger world. tahniah~~ haha :D

niyna | rara said...

okeyla jugak.. sib baek 3 kali je..
yee ama, congratz dpt masok blog world.haha!

amalinaizyan said...

haha :) to all my kawan2 tengs sapot aku k , miss korg la weh !