HARI ini dan SEMALAM !


wah wah . dah lame sangat aku ta UPDATE blog aku ni . RINDU pulak kan . i bz la you . hehe . satu lagy actually ta tahu nak UPDATE ape . sebab tade ape yg menarik berlaku . weeee :)
sebelum untuk berperang ( exam STPM ) ni .
hari ini entry aku panjang sikit :) sebab ? 
ha baca lah ! hehe
nak cerita lah minggu2 happy kami sebagai budak sekolah . lepas ni dah tak de aktiviti . 
sebab ape ?
sebab cuti sekolah lah ! adooi . hehe

hari ini sekolah aku buat ICECREAM DAY
fuuhh . sedap . tapi tu lah . 
larat ke makan icecream sampai 4 batang ? 
layan je sebab FREE ! bukan senang nak dapat kan ?
 hehe :)

kami yang tingkatan 6 ni sangat2 teruja . 
kenapa kau tanye ?
sebab dapat mkn icecream lha ! hehe .
sibuk mengadap buku , ape salah nye sekali sekala bersuka ria . chewaah :)

KAMI ni tak de lah tua sangat . berebut jugak lah nak ambik aiscream . 
memey sedap . setiap seorang , dapat kupon . 

bise lah bab2 aiscream ni mmg ade yg AKAN ambik LEBIH ! 
kalu aku pon same , hehe



KAMI COMEL BILA BERATUR :)




tgk , best kan ? kami pon beratur . hehe . malu pulak . yg penting kami dapat icecream ! 
yeay !!!! hehe


tmat sudah cita pasal icecream . 

eh bukan dah habis lah . aku nak cerita pasal jamuan TERAKHIR aku dan kawan kawan aku sebelum STPM ni . huhu . sedihh pulok :(

yela . nanti next year mesti susah nak jumpa korang , aku syg korang . chewaah :)


bermulanya disini :)



kami potong buah dan macm2 lagii . macam kenduri kawin kan ?
hehe .
nampak tak muke aku yg agak pelik tu ? 
ha sebab kene marh dengan kawan aku sebab potong limau salah !
alah . jgn lah marah nnty tak cantik la syg . hehe


mane kawan2 lain ?
deorg mmg busy . susun meja , sediakan makan .
mcm2 lagi . 
tq sebab berkerjasama okeyh ?

nampak tak hidangan kami ?
terliur ya ?
sabar ya ? hehe



air sudah siap . 
korang mesti heran kan kenapa gambar mamat ni je ade . tak de lelaki lain ke ?
dea ni ada lh kumbang kami seorang saje :)


makanan sudah siap !sedang MENUNGGU ketibaan guru-guru kami :)



ni adelah guru kami .
mereka adalah imspirasi kami :)


ni sudah selesai menukar hadiah . masing masing tunjukan hadiah korang . chantek lettew ? 
cantik2 . hehe


pic sebelah kanan hadiah yg aku bagi pada kawan aku . 
sebelah kiri aku terima pulak . terima kasih kawan . 

sebenrnyehh ade cerita disebalek hadiah tu ? 
nak tahu ?

kalu ramai permintaan aku cerita . hihihi .
kene like atau comment lah , hehe


ni hadiah hadiah nye , hehe


ni sesi melepak lepak dengan guru2 dah kawan2 lain . sementara ni je lah yg ade kami gunakan sebaik baik nye sebab lepas ni mesti tak da dapat peluang mcm ni .

ni lah guru2 terbaik kami . 
sayang cikgu . terima kasih cikgu :)



akhir kata : kenang daku dalam doa mu . 
terima kasih sebab sudi bace celoteh aku ni ya :)
ikhlas dari NINA LULU



No comments: