KENDURI :)

HYE , dan assalamualaikum :)
hari niy nak g kenduri dengan member2 aku . nak tahu sape kawen ? 

cikgu kesayangan kami lah . HAHA . aku exited kot . hari ni , 2 kereta kitorang konvoi . memang best . aku bertolak lambat sikit , sebab nak tunggu member aku ekin tu dari BIDOR . aku bertolak dari umah dengan adik aku si aiman faiz tu dalam pukul 12 . sampai rumah fathiah pukul 1230 . lambat sikit sebab jem . batang kali jem ? hahaha :) saje alasan , padahal aku lambat mandi . hehe . dalam pukul 1 .aku sampai    .  sempat snap dengan nasuha dengan fathiah niy ,



owh , chanteknya kami ! HAHA :))

MAKAN

aku lapa niy , penat posing2 . nak makan ! da la mak aku ta beli kan sarapan tok aku pagi tady , kuar dari keta , aku da bau ayam berempah dah , pehh , ayam ayam ayam , nak ayam !!!
muke kenyang , haha
bangge dapat bunga telur , hehe
kami memang howt la , hehe
dengan ustazah zubaikah
 nasik minyak dy mme superb la weh ! sedap , mantap ! part dekat ayam memang aku pilih lame , sebab aku nak pastikan aku dapat bahagian yang daging , sebab aku memang tak suka part yang banyak tulang tuh , tak sedap , tak kenyang ! bila dah kenyang , senang la hati . posing la balik , HAHA :)) pape pown SELAMAT PENGANTIN BARU . aku niy bile palk ? huh , hehe

2 comments:

niyna | rara said...

lawa baju. lawa shawl. :D

ni yg tyme ckgu azimie tu ke?

amalinaizyan said...

kaw puji sape niy ??
hahaha