kisah hati .


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

cerita aku .
Salam . dah lame aku ta menulis blog niy sebb pertama nya  MAK AKU DAH POTONG BEROKBAND kedua sebab aku lupe paswed blog aku . giler la . hehe . kehidupan ku dah kembali sedia kala . haha . okey . sepanjang aku ta tulis blog niy banyak benda yang aku dengar masalah kawan aku . yang paling terkesan dalam hidup aku member aku kene fitnah besar and kawan aku putus cinta . sekarang niy aku nak menulis paal PUTUS CINTA .aku kenal CINTA mase darjah 4 lagy . sebab aku suka sorang budak niy mase aku darjah 4 . aku bg surat kat dea . korg ingat tak  mase darjah 4 , cikgu BM  korang ajar korang surat kiriman rasmi kan ? aku hebat taw . nak tau sebab ap ? sebab aku tulis surat kat budak tu gune format SURAT  KIRIMAN  RASMI . haha . giler betol . memang lawak . mase aku tulis bende niy aku gelak gile2 sebab ingat bende sengal ni . HAHA . tapi bukan niy yg ak nak cite . bile lepas kawan aku cite pasal kisah dea tuw , aku asek terfikir jer . kenapa sekejam ini lelaki pada wanita ? okey memang la nisbah lelaki  1 : 37 kat dunia niy . tapi jangan la wat cam niy . aku tade salah kan lelaki 100 % tapi bagi aku ap yg laki tu buat kat membe aku tuw mmg kejam . kejam sangat . sebab ape aku kate kejam ? sebab dea dah bawak membe ak niy jumpe parent dea tapi bile dea smbung belaja dea boleh curang kat sane ?  sampai hati . kalu ye pown jgn buat cm tu , kawan aku kat sini pnye setia kaw buat taik kat sane . ish . panas nye aku dengar . situasi cam ni mmg salah lelaki kan ? kalu salah ppuan ? ta penah plak smpai telinga aku . tp mmg ade kan . pada pasangan yg bercinta baik baik yer . aku berani cakap sebab aku niy orang yang setia . hehe .betul la . tak caye ? cube la bercinta ngn aku k . hehe  . mak aku selalu pesan , suami pon tak semua yg baek , ini kan pakwe . so , moral nye pada sume wanita , hati hati yer . jgn trust sangat . same gak lelaki hati hati ngn wanita . hehe  . aku pn selalu ingat kan diri aku pasal bnde niy sebab  CINTA ITU BUTE , SEBAB TU ORANG YANG BERCINTA MERABA RABA .
 

No comments: