memory 1JULAI saye :)






Salam , hapy bezday to me , happy bezday to me ,yng ke 19 . tahun deapan da 20 . OMG . haha .  bile tepat kul 12 , sume member wish bezday ., thankz sesangat sebb korg wish kat fb , kat tweter and korang korban kan credit korang wish kat aku tepat2 kul 12 , thank sesangat , terharu , yeah yeah yeah ! HAHA . to ibu tersayang , tq support nina makan yer . love u more ibu . muwaah . kek ? ade la . tapi kecik jer . tanak bebanyak sebab aku nty tambah comel . haha . coklat palk . pehh . berair . hehe . setiap 1 julai mmg aku akan celebrate ngn famly aku tapi thiss year seedey kot first papa aku tak sihat , buah pinggang dea makin teruk . hari khamis mase aku , ibu dan adik adik melawat dea , dea sesangat ceria , papa , I miss u , semuge cepad sembuh ya  . dan kembali kerumah ngn happy dan rindu nak dengar ibu jerit sebab papa ggit tangan ibu , HAHA . ish , tanak seedy la , nina doakan papa sihad insyallah . 

yang kedue aku sedey sebab 
second taun niy ta celebrate ngn member . sedeyy la weh . member sume bzy ,. Aku rindu kat korang weh . seriously .sesangat rindu . last celebrate mase 2009 ngan member. Sweet sesangat sbb sambut kat kfc . mne lgy kan kalu kat citu jer tmpat aku ngn member lepak . time nak balek korg baling tepung depan kfc tuw jugak kan, HAHA , seronok weh , nages aku bile ingat balek .tu la hadiah paling best korang bagi kat aku , aku ingat sampai bile2 , happy sesangat . love u much much . nabila sayang , kaw ingt ta kaw bg aku card bezday wane putih and ade bnge warne unggu ? sory la card tu da luput dek zaman , huhu . amanina syg . kaw ade bg aku 4 card . tengs , tapi sory aku tak simpan sebb dah hilang mase aku tambah rumah dulu . sorry yer . niy pic kenangan dulo dulo . HAHA






SAYANG AWK LA FATHIAH


niy tepung yg korang baling kat aku tuw kan ?? hahaha

  AYAH :(
dulu kan mase arwah ayah aku ade , tiap taun aku celebrate , dea akan masak and aku kan jmput kawan2 aku kat rumah ., sume dea wat . daripade masak sampay la belikan kek . ayah mesti mandy kan aku dulu and pakai kan aku baju kurung. Ayah pesan , kalu kawan bg hadiah , terima jer. Dan jgn wat perangai buruk contoh nye bukak hadiah depan kawan2 . tu tak elok . paham ? paling aku terharu bile sebelum aku tiup lilin msti yah bacekan doa , bile ayah bcaekan doa tu aku dengar suare yah aku tergetar-getar sbb tahan sebak . ya ALLAH rindu nye aku pada dea . Ayah, nina rindu sume tuw . nape cepat sangt ayah pergi ? I still need u ayah , semuge ayh kat sane di tempatkan bersame2 org yang beriman . al fatihah .
 

2 comments:

niyna | rara said...

happy birthday sekali lagi! hmm hope papa kau cpt sembuh kayh. tu lah, dlu mse smbut bfday smpai baling2 tepung kan, klaka gile lah. ouh kad tu , takpe2, aku tetp appreciate sbb ko still igt lg bpe byk kad aku bg kau. thnks! =')
mm ak sebak ble bace post kau. klw rndu, selalu2lah bacekn alfatihah n yasin kayh. jangan sedih2. ta mo lah! (:

NINA LU'LU said...

OK . TQ SYG . rindu kaw