IDOLA ker dea ?


salam . korang kenal tak sape niy ? mestilah kan sebab lagu dea mmg best dan sume tahu termasuk adik aku yang kecik tuw . aku terpikir nak tulis pasal dea sebab nye terjadi pada kawan aku sendiri . bila aku masuk bilik dea . gambar LADY GAGA ni penuh satu bilik dea . tekedu aku dibuat nye . kawan aku cakap ni IDOLA dea . ASTAAGFIRULLAHALAZIM . 
ramai yang suka penyanyai ni kan. tapi aku tak pernah pon nak minat dea niy . dah la terlibat dalam iluminati pastu perangai tak senonoh pulak . memang damm dea ni . perrr !! tengah syok syok surf internet aku jumpe bende ni . 


jom layan okeyh :)


weh mangkuk , ape yang kaw rase jadi macam ni eh ?










 








kaalau ye pon nak jadi perhatian , jangan lah sampai macam ni . 
aku dah lame buang lagu - lagu dea dalam fon dan lappy aku .
tak kuase mak . 
terima kasih :)



5 comments:

izni diyana said...

orng macam ni pon ade orng minat...
apalah....

amalinaizyan said...

ada . ada yang taksub dengan dea ni . nauzubillah .

BeYLa! said...

ya Allah Astaghfirullahalzimmm!

Wht r she really thinking is?? bodohhh betoll!! yii~~

amalinaizyan said...

ha ,tau tape , dah sangap sangat mmg cam tuw , wuwuwuw

amalinaizyan said...

ha ,tau tape , dah sangap sangat mmg cam tuw , wuwuwuw