mane C I N T A nina ?

asaalamualaiku semua ! harini nina nak berceloteh lah . tangan gatal nak menaip ! 
MANE CINTA NINA ? 


semua tahukan memang susah nak carik cinta sejati . mane nak dapat cinta tu ? kat mall ? kat warung ? 
eh bole ape , sape cakap tak boleh dapat cinta kat situ ? 
mane mane pon bole !
seriosly nina belum dapat cinta sejati .bila nak dapat ? ntah lah 
jodoh , pertemuan ,ajal dan maut di tangan tuhan . semua tu ALLAH yang tentukan . 


nak tunggu sampai bila ?
tak tahu lah sebab masih awal lagi kan  .
kadang kadang jeles jugak sebab kwana kawan cik nina ade boyfrend .
take care , sayang pada dea .
nina tak de pon . 
huhu , sedih ,. tapi nina tak kisah sebab nina percaya ada yang terbaik untuk nina tapi cume lambat kot . 
insyallah :)


tapi kan ade seseorang yang teman , kongsi sedih , gembira , suka duka dengan nina .
nak tahu siape ? 



sayang ibu ! sangat sangat !

ni dea ! NORAIN SAINI . she is my mom ! my lovley mummy !
dea layan gila nina , nanges nina , apa yang nina mintak dan yang paling nina hargai sangat
dea akan dengar kuahan hati nina bila nina peerlukan someone untuk bercerita .
selepas ayah takde . dea lah yang nina ade , 
kalu korang nak tahu nina ni anak pertama dan terakhir .
makne nye nina ANAK TUNGGAL lha .  hehe :)
so pape sume nina rujuk pada ibu .

okeyh semua . cinta paling penting pada ALLAH yang satu ya .
itu adalah cinta yang tak boleh diganti dengan cinta yang lain .
jangan tinggal solat ya !

2 comments:

ayuyuuu :) said...

cinta itu bercabang dan pelbagai.

jangan lupa rebut yg hakiki. :)


jemput ziarah blog saya :)

amalinaizyan said...

ok . insyallah . tq dear