CINTA STPM AKU :)


salam semua . thiss week memang aku tension sangat sebab aku tengah TRIAL STPM . aku amek mase sikit la yer sebelum continue stady jap lagy . dalam hati ni nak cari cinta . tapi bagi aku aku lebih banyak tumpukan pada yang satu ni . aku nak share la pengalaman aku amek STPM ni . ya ALLAH . lagi sebulan nak periksa baru aku rase sakit nya kepala , sakitnya hati . sume sakit . sampai 1 day tu hidung aku berdarah sebab presure punye pasal . Tapi aku takde la struggle mane kan ? HAHA ..


 ni la gred STPM .



okeyh aku nak share sikit la subjek yang aku amek . ala kadar jer la . sesape yang nak amek STPM lepas ni . pikir masak masak la yer. jangan jadi macam aku . :)



PENGAJIAN PERNIAGAAN .




ni lah subjek yang aku rase berat sesangat la . ntah la . nak salah kan sape ea ? guru ? salah kan diri sendiri lah ! memang aku tak minat , tapi nak wat cam ne ? amek jer la kan . pernah 1 day tu aku amek keputusan nak drop bende niy . tapi dah terlambat . nak kene lempang ngn cikgu ? test la buat . HAHA . aku tak cinta sangat buku ni , hehe . tapi lpas aku pergi seminar dea , okeyh la , cikgu tu ade la cakap suruh tumpu bab2 yang wajib , so aku bace tu jer lah nanti . haha . yang laen ? selak jer . hehe 

SYARIAH 1 



asal ? korang tak percaya eh aku amek subjek syariah ? HAHA . sampai hati tak pecaya . subjer syariah memang mencabar , kene hafal , huraian nye . ALLAH .aku lemah sikit bab2 hafal hadis ni . tapi im try okeh . tak jadikan beban pon . sume bende nak merungut . baik tak payah stady kan  . 

PENGAJIAN AM


BETUL ! pengajian am mesti A .kalu tak lulus la subjek ni . semua GAGAL okeh . nak lulus bukan senang subjek ni . aku pon selalu dapat c . kadang kadang cukop cukop makan jer . 


bagi aku subjek ni memang susah , tambah lagi nak kene bace dasar luar dan dalam negara . tak pernah2 aku amek tahu pasal hal dasar2 ni , sekarang aku kene mengadap buku ni . haha .  

so , ape2 pon tak kire la anda budak u ke , budak STPM ke , budak SPM ke . korang buat la elok2 okeh . tambah lagi yang perempuan . stady stady stady okeh ! HAHA . USAHA itu TANGGA KEJAYAAN . tapi selain berusaha . . . ade satu lagi kita perlu buat . 


 BERDOA . itu juga kunci kejayaan . dan inilah CINTA aku . selain cinta pada yang MAHA ESA .

P/S : kepada semua yang akan exam , GOOD LUCK ! jangan tesion2 kan diri anda ye . makan coklat banyak2 . hehe .


ASALAMUALAIKUM .
ikhlas dari : ninaizyanrafei :)


No comments: