kau tahu tak ? luahan hati sikit :)

salam . hye allz :)
today is bad day for me . tapi tak sangat lah . tapi bad la jugak :) 
okeyh . first aku nak mintak maaf kalu entry ni mengguris hati sidia . 
eh bukan pakwe ok tapi makwe . hehe 
member aku sendiri  .
pagi tadi dea tarik muke .eh apahal ? aku ade buat silap ke ?
aku tahan lagi .dan tibe2 pulak badmud .
rupe2nya mara dengan aku . kenapa ? ade sebab tu . aku tak boleh cerita .

dea cakap dea malu . same jugak seperti aku malukan dea sebab aku cerita benda yang dea cerita pada aku pada membe lain . .
sayang , ni bukan kali pertama kau cerita tapi niat aku satu je . sebab nak selamat kan kau dari pakwe kau .

kenapa dengan pakwe kau ?
sebab pakwe kau selalu sakitkan hati kau . dan kau selalu menangis .
dan dea dah jatuhkan maruah kau sebab dea sebut bende2 tak bermoral pada kau ,
kau tahu perasaan aku mase kau cerita ?
aku marah ! memang marah sebab pakwe kau marah kau pergi jamuan tu .
pergi jamuan nak marah ? kenapa ? bukan kau menggedik pon kan ? 
HA , SEBAB TU AKU MARAH !

kau tahu tak ?
aku tak pernah niat nak malukan kau . aku sentiasa jaga kata2 aku bila cakap dengan kau .
sebab ?
aku tak nak sakitkan hati kau .
aku sayang kau . kau sayang aku tak kawan ?
jawapan dea ?
tak kan ? 
sebab kau tak paham erti persahabatan yang sebenar .
kalu semua bende yang aku buat dimata kau tak betul dan salah . 
aku mintak maaf . 
kau tak tahu niat aku sebenarnya . 
AKU TAKNAK TENGOK KAU MENANGIS SEBAB LELAKI TU .
kau boleh paham tak ?
sekarang kau marah aku ? kau tak bole terima kan ?
taak pa . aku mintak maaf .
semuga nanti kau di universiti dapat kawan kawan yang tak sakit kan hati kau . 
nanti bila dah habis exam kau dah tak jumpa aku dah . 
mesti kau suka kan ?
aku pulak ?
aku sdih sebab berpisah dengan kau dalam keadaan yang tak elok .
aku mintak maaf .  
nanti bile kau dah sedar niat baik aku . kau mesti paham yang aku sangat ambik berat pasal aku bukan nak memalukan kau . 
sejahat jahat aku la sayang ,. aku tak pernah nak malukan member sendiri .
sebab aku sayang member2 aku .
ingat tu ?!

p/s : emotional sikit mase tulis entry ni . so air mate bercucuran :)

No comments: