TAMAT zaman persekolahan . BYE formSIX :)




ouh , hari ini aku MERDEKA .
free from all BOOKS !

tapi sebak jugak bile berpisah dengan kawan kawan .

start exam pukul 2 . pukul 3.30 aku dah habis jawab tapi still lah semak semak kan . hee :)
lagi setengah jam ? okeey saba  .
bila lagy 10 minit . okeyy saba :)
lagy 3 minit . pengawaas suruh semak semak .
eh aku dah habis semak lah !
lagi 1 minit  . . . .




okeyyy DONE for my mission in 2011 .
lega sesangat wehhhh :)

rase nak lompat lompat macam KERA . haha !!
then lepas ni memang tak la nak sekolah kan sebab memg tak de 
tingakatan 7 . HAHA

dalam KEPALA ni mula la nak fikir nak buat ape la lepas ni . ape nak buat ni ? . tak tahu lah . tanam anggur aje lah kan ~ tapi kalau boleh tak nak lah . banyak tnggung jawab , makin tua makin banyak tanggungjawab ~ .  anda setuju ? LOL . awat nya tak setuju ? awat hampa tak tua ka ? HAHA

so sesape yang rase menganggur tu jom la kite carik kerja bersama-sama yaw . sebab kalu dapat gaji sendiri pewh  .  korang pon tahu kan ape rase kan ~ . sesape yang window shopping lagi ler . sampai tak hengat dunie . heheh . sekarang ni resume dalam BM dan BI dah siap . tinggal nak print out aje nanty , so boleh lah mintak ibu rm50 utuk isi minyak dan belanja . nak carik keja ~~ nanty kalu dah dapat keje nina ganty balek okeyy ibu . loveyoousomuch :)

korang nak tengok ke MEMORY MANIS kami sebelum abis sekolah ?
HAHAHA . malu pulok ..

kami umur 19 tahun tapi hati masih muda LOL :)

NI kelmarin :) mate bengkak kan ?
sebab ta tido malam meyh :)

  yang ni mase STUDY sorang sorang tadi :)


last paper meyh ~~

ha ni lah dewan untuk dak STPM
simple but full of memory :)


ni sahabat saya yang sangat cantek :)


SERIUS la cakap zaman persekolahan adelah zaman yang paling menyeronokan . dan paling memenatkan . HEHE :) . zaman persekolahan aku dah habis mase umur 19 tahun :) so pade siape yang masih dizaman persekolahan tu  dengan sebaik baik nye ye sayang :) sebab peluang tu tak kan ade bila umur kite 20 tahun :). dah tue kan umur tu ? hehe . sanggup nak pakai baju sekolah dan mintak duit belanja kat mak ayah korang ? tak sampai hatikan ? sebab kita yang patot bagi semua tu pada mereka . ini lah masenye . owyeah :) HAHA  *agak patriotik sikit


okey ,  tenkiuw sangat pada sesiapa yg sudi bace entry ni .

* maaf sebab aku guna kan 'aku' pada setiap entry sebab tu diri aku .
jangan anggap aku ni ape2 ye :) 
im still SWEET :) LOL :D
Salam ~



























No comments: