KAU sudah SEDAR .



hye sayang ku .
sekrang pukul berapa ya ?
3 pagi . ouh . 
eh2 kene tido ! sebab esok exam syariah 2 !

tapi sebelum itu nak tulis entry ni sebelum aku beradu :)

percaya tak pada hukum karma ?

 sebelum ni aku ade tulis entry luahan hati aku pada sikap someone tu ?
  .  KLIK SINI !

bile dah klik , then bace okeyy .

someone tu kawan aku sendiri . 
yaya , dea salah paham tentang aku .
tapi pernah dengar tak pepatah omputeh

what goes around come around ?



okeeyy , aku dah cakap kan dea bukan lelaki yang baik untuk kau kan ?
kenapa kau tak percaya dulu ?

tu je aku nak tanye kau .
tapi bile aku dengar kau mengadu kat aku , aku lemah sebab kau kawan aku .
bile dea dah malu kan kau , melibat kan maruah kau dan mak ayah kau sekarang baru nak sedar ?

aku bukan nak cakap ape , aku nak nasihat kan kau , kau jangan judge someone tu terus buruk .

mcam ape yang kau buat pada aku kan ?
lepas tu kau mengadu pada aku dan aku yang tolong kau ,
tak baik pulak untuk mengungkit , tapi kadang-kadang aku rase tak adil kau buat pada aku selama ni .

sadis pulak cerita aku kan :)
tapi ni hakikat lah .

sebab kau ?

aku jadi makin takut nak dengar masalah seseorang tapi aku cube untuk menjadi seorang pendengar yang baik untuk kawan kawan aku dan sesiape sahaja termasuk my sayang . my mom lah !

so sekarang ni pilih lah 



ni untuk kau dan untuk aku juga .

eh3 untuk semua gurl yang cantik tengah bace entry ni jugak .
yang lelaki tu  paham2 la ye :)

sekarang kau nak mintak maaf kepada kawan kawan kau yang kau sakit kan hati dulu 


tapi kawan kawan yang kau sakiti tu tak perlu semua ni . sebab ape ? sebab mereka dan aku paham kau macam mane . so kami tak perlu kan bende ni .

aku tak nak kau menghargai kawan kawan kau ni . tapi kau kene tau bahawa yang mane kawan bole same2 senang dan same2 susah okeyy :)

untuk kau sayang :)



kau dah tau mane betul mane salah kan ?
dea bukan lelaki yang baik kan ?
betul tak cakap aku ?
aku malukan kau ke sayang ?
bukan kan ?
alhamdulillah ALLAH dah tunjuk kan cepat 
sebelum kau kawin dengan dea 

dan kau dapat sepak dan terajang dari dea . 

ucap SYUKUR !

satu aje . ape yang kau buat pada aku , aku dah lupe kan sebab aku juga ade salah dengan kau sayang , sebab manusia tak ade yang perfect kan ?
semua buat salah . aku jugak tak terlepas dari semua tuw .

segala kemaafan ku mohon yew sayang .

okeyy pade sesiape yang nak add facebook and follow twitter aku silakan lah sayang .
sebab kita boleh rapat kan hubungan silaturrahim :)

sampai sini .

SALAM dari nina lulu :)







3 comments:

Anonymous said...

good luck exam:)

karma.
bnda yg baik dibalas baik, maka itu yg sebaliknya..

NINA LU'LU said...

@ayuyuuu :) tq ayuyu sayang ,

Hazirah Ashhuri said...

karma is not the thing that we must believe .Allah is the only one that MUST His believe ^^

p/s:aku xcyekan karma ^^